Efektívne chudnutie

Leto skončilo a vy sa cítite napriek tomu, ako keby ste pribrali najmenej desať kíl? Skúste využiť prechodné obdobie naplno a začnite s chudnutím. Budete sa cítiť vitálnejšie ako kedykoľvek predtým. Ak ste už ale v minulosti skúšali chudnúť a spôsoby, ktoré ste vyskúšali, sa vám neoverili, nastal čas, aby ste si zvolili celkom nový spôsob, ktorý vám pomôže dosiahnuť požadované výsledky. Čoho sa treba držať, aby cvičenie bolo efektívne?

Chudnutie určite neodkladajte na neskôr

Aby cvičenie bolo efektívne, je dôležité si uvedomiť, že nič nie je zadarmo. Ak chcete dokonalú postavu, nedosiahnete ju tým, že na svojich dennodenných návykoch nezmeníte vôbec nič. Budete musieť čosi obetovať. Okrem toho sa musíte pripraviť na to, že s chudnutím sa začína dnes, nie zajtra ani pozajtra. Musíte si stáť za svojim rozhodnutím. V opačnom prípade sa k chudnutiu nikdy nedopracujete.

Zlomte svoju pohodlnú vôľu. Nesťažujte sa na veľkosť činkových tyčí a venujte sa chudnutiu na 100%. Jedine pravidelné cvičenie vám prinesie požadovaný výsledok.

Nepresilujte sa

Ak chcete, aby cvičenie bolo efektívne, snažte sa striedať ťažšie cviky s tými ľahšími. Medzi ľahké cviky patrí napríklad dvíhanie činiek pre ženy. Odborníci tvrdia, že po takomto intervalovom cvičení prichádza účinok ešte dlho potom. Nezničte sa hneď pri prvom cvičení.

Vychutnávajte si jedlo

Samozrejme, že je dôležité, aby ste zmenili svoje stravovacie návyky. Okrem toho však ale skúste niečo, čo ste možno ešte od nikoho nepočuli – začnite si vychutnávať jedlo. Ak si vychutnáte každé sústo a sústredíte sa na porciu, zjete omnoho menej a pritom si jedlo užijete. Nenechajte sa rušiť mobilmi a tabletmi a sústreďte sa na jedlo. Nejedzte hltavo. Uvidíte, že po čase budete môcť povoľovať fitness opasky v posilňovni.

Nezanedbávajte strečing pred a po cvičení 

Aby šport a cvičenie nebolelo, nesmiete zanedbávať strečing. Odborníci tvrdia, že by sme sa pred každým cvičením a po každom cvičením mali venovať strečingu. V opačnom prípade nám môže hroziť väčšie riziko poranenia svalov. Strečing sú naťahovacie cvičenia, v ktorých zámerne pôsobíme na sval za účelom natiahnuť ho.

Zhrnutie na záver: Ak chcete, aby chudnutie bolo efektívne, mali by ste pravidelne cvičievať, nezanedbávať strečing, chudnutie neodkladať a v neposlednom rade – zmeniť svoje stravovacie návyky. Ak toto všetko dodržíte, bude len otázkou času, kedy sa efekt dostaví.

Milujem dobré jedlo a fitness, preto vzniklo milujemfitness.sk. Fitness je moja vášeň od 15tich, kedy mi došlo, že takto sa cítim oveľa lepšie. Je to predovšetkým o zdraví, psychohygiene a radosti, ktorú mi cvičenie prináša. Preto sa rada s vami o túto vášeň podelím 🙂
Zdieľajte tento článok:
Share on Facebook0Share on Google+0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterEmail this to someone

Pridaj komentár

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.