Tréning pre silné ramená

Vo fitness pláne je dôležité zamerať podstatnú časť tréningu aj na rozvinutie silných a vytvarovaných ramien. Vyskúšajte účinný tréning zložený z troch ‘trojsetov’ s vyšším počtom opakovaní zameraných na hypertrofiu.

Pre maximálne precvičenie ramien, je treba zapojiť deltové svaly z každého uhla, s použitím dostatočného závažia a počtom opakovaní 10-12. Taktiež cvičením tzv. trojsetov – odcvičiť tri cviky za sebou pokiaľ možnosti bez prestávky. Po odcvičení troch cvikov, si dáte pauzu cca 45 sekúnd a pustíte sa do ďalšej série. Počet sérií si môžete prispôsobiť, ale  odporúčam min. 3-4 pre dosiahnutie požadovaných výsledkov.


3SET č.1


3SET č.2


3SET č.3


Milujem dobré jedlo a fitness, preto vzniklo milujemfitness.sk. Fitness je moja vášeň od 15tich, kedy mi došlo, že takto sa cítim oveľa lepšie. Je to predovšetkým o zdraví, psychohygiene a radosti, ktorú mi cvičenie prináša. Preto sa rada s vami o túto vášeň podelím 🙂
Zdieľajte tento článok:
Share on Facebook0Share on Google+0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterEmail this to someone

Pridaj komentár

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.